Заходи приурочені 500-річчя Реформації
№ з/п | Зміст заходів | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Загальношкільна лінійка присвячена відзначенню в Україні 500-річчя Реформації | вересень 2017 | Адміністрація школи |
2 | Оформлення тематичної виставки інформаційно-довідникової літератури присвячної 500-річчю Реформації в Україні | Протягом року | Бібліотекар |
3 | Години спілкування: "Течії українського реформаційного руху"; "Реформація та її відгомін на УКраїні";"Історія Реформації в Україні"; "Кальвінізм в УКраїні". Конференція "Реформаційний процес на українських землях" | Протягом року | Вчитель історії, класні керівники |
4 | Висвітлення проведених заходів на шкільному сайті | Протягом року | ЗДВР |
План виховної роботи на 2017/2018 н.р.
План виховної роботи на
2017-2018 навчальний рік
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА З УЧНЯМИ
№ | Завдання і зміст роботи | Термін виконання заходів | Відповідальний за виконання |
1 | Організація самоврядування в групах | Вересень, до 09.09.2017 | Класні керівники |
2 | Визначення складу Школяди, планування роботи на навчальний рік | Вересень до 09.09.2017 | Класні керівники |
3 | Сформувати загін ЮІР, ДЮП | Жовтень | ЗДВР |
4 | Зібрати інформацію про зайнятість учнів в позаурочний час | Вересень-жовтень | Класні керівники |
5 | Розподіл трудових зон між групами. Акція «Школа – мій дім, а я господар в нім» | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
6 | Оформлення класних куточків | Вересень, до 09.09.2017 | Класні керівники |
7 | Засідання Школяди (за окремим планом) | Двічі на місяць | ЗДВР |
8 | Залучення учнів до участі в поза шкільних заходах, конкурсах, змаганнях | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
9 | Підбиття підсумків, аналіз виховної роботи школи за І семестр | Кінець грудня | ЗДВР |
10 | Планування виховної роботи на ІІ семестр | Початок січня | ЗДВР |
11 | Аналіз виховної роботи школи за рік | Травень | ЗДВР |
12 | Організація літнього табору «Барвінок» | Початок червня | ЗДНВР |
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА З ПЕДКАДРАМИ
№ | Завдання і зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Оформлення соціального паспорта | Вересень, до 09.09.2017 | ЗДВР |
2 | Ознайомлення з циклограмою роботи класного керівника | Вересень | ЗДВР |
3 | Складання планів виховної роботи класних колективів | Початок вересня | Класні керівники |
4 | Проведення класними керівниками психолого-педагогічної діагностики особливостей розвитку учнів, дитячого колективу | Вересень | Класні керівники |
5 | Створення Ради з профілактики правопорушень та організація її роботи | Вересень | Директор, ЗДВР |
6 | Планування роботи з батьками | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
7 | Впровадження інноваційних виховних технологій у практику роботи класних керівників. | Протягом року | Класні керівники |
8 | Індивідуальні консультації | Протягом року | ЗДВР |
9 | Самоосвіта класних керівників | Протягом року | Класні керівники |
10 | Оперативні наради | Протягом року | ЗДВР |
11 | Курсова перепідготовка та атестація класних керівників | Протягом року | Директор, ЗДВР |
12 | Підготовка та проведення відкритих виховних заходів у класах | Протягом року | Класні керівники |
13 | Проведення засідань методичного об’єднання класних керівників | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
ВИХОВНА РОБОТА ЗА НАПРЯМКАМИ
1. Національно-патріотичне виховання
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ)
Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину, набуття
соціального досвіду, досягнення культури міжнаціональних взаємин, виховання поваги до історії, державної символіки, законодавства України
1 | Провести уроки мужності, урочисті лінійки до Дня партизанської слави, Дня визволення України, Дня пам’яті героїв Крут, Дня Соборності | Вересень, жовтень, листопад, січень | Класні керівники, ЗДВР |
2 | Заходи до Дня пам’яті жертв голодомору | Листопад | Класні керівники,ЗДВР |
3 | Заходи до Дня Збройних сил України, до Дня вшанування учасників бойових дій на інших територіях : - уроки мужності із воїнами-афганцями; - години спілкування на військово-патріотичну тематику; - проведення військово-спортивного свята «Козацькому роду нема переводу!» | Грудень, лютий | Викладач ЗВ, класні керівники,ЗДВР, учні школи, президент Школяди |
4 | Оголошення учням 10-11 класів наказу «Про початок навчання із предмету «Захист Вітчизни» | Початок вересня | Викладач ЗВ |
5 | Вибори президента Школяди | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
6 | Заходи, присвячені річниці визволення України, Харківщини, Дворічанщини. | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
7 | Підготовка учнів та організація участі команди школи в районних змаганнях з військово-прикладних видів спорту | Протягом року | Викладач ЗВ |
8 | Екскурсії до районного краєзнавчого музею, музеїв м.Харкова та України | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
9 | Проведення класних годин про національні зимові свята, народні вірування, звичаї та обряди; відзначення Дня Святого Миколая | Грудень-січень | Класні керівники,ЗДВР, Міністри Школяди |
10 11 | Заходи до Дня визволення селища Заходи до Міжнародного дня рідної мови | Лютий Лютий | Класні керівники,ЗДВР |
11 | Шевченківські читання у школі | Березень | Вчителі-філологи |
12 | Заходи до роковин трагедії на ЧАЕС | Квітень | Класні керівники,ЗДВР, Міністри Школяди |
13 | Проведення зустрічей з ветеранами війни та праці, депутатами, представниками влади. | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
14 | Організація військово-патріотичного місячника | Травень | Вчитель ЗВ, ЗДВР, класні керівники |
15 | Планування заходів по підготовці та відзначенню Дня Перемоги | Протягом року | Вчитель історії, ЗДВР |
16 | Заходи до Дня української писемності | Листопад | Вчителі-філологи |
17 | Організувати шкільне військово-спортивне свято, присвячене закінченню навчального року з предмета «Захист Вітчизни» | Квітень | Викладач ЗВ |
18 | Провести Вахту пам’яті, присвячену річниці Перемоги у ІІ світовій війні, заходи до Дня примирення | Травень | ЗДВР, викладач ЗВ, класні керівники |
2.ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ.
СПРИЯННЯ ТВОРЧОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА)
Мета:формування почуття прекрасного, здатності повноцінного сприймання і вірного розуміння естетичних понять, смаків та ідеалів, розвитку творчих задатків і обдарувань в галузі мистецтва, сприймання об'єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості естетичного виховання.
1 | Проведення діагностики учнів для виявлення обдарованості | Вересень, жовтень | Класні керівники |
2 | Проведення свята Першого дзвоника | 01.09.2017 | ЗДВР |
3 | Участь учнів у різних творчих конкурсах, фестивалях районного та обласного рівнів | Протягом року | ЗДВР |
4 | Проведення святкового концерту до Дня учителя | Жовтень | Школяда |
5 | Посвята в першокласники та посвята в старшокласники | Жовтень | ЗДВР, класні керівники, члени Школяди |
6 | Проведення конкурсів «Юна принцеса» (2-7 класи); «Міс Юність» (8-11 класи) | Листопад | ЗДВР, класні керівники |
7 | Новорічні свята | Грудень | ЗДВР, класні керівники, члени Школяди |
8 | Проведення свята «Щедрий вечір, добрий вечір – тобі…» | Січень | ЗДВР, вчителі початкових класів |
9 | Проведення вечора відпочинку до Дня закоханих | Лютий | ЗДВР, класні керівники |
10 | Організація та проведення конкурсу читців-аматорів «Тарасове слово», присвяченого Т.Шевченку | Березень | Вчителі-філологи |
11 | Години спілкування в групах, спрямовані на естетичне виховання та творчий розвиток особистості | Протягом року | Класні керівники |
12 | Концертна програма до Міжнародного жіночого дня. | Березень | ЗДВР, члени Школяди |
13 | Шевченківський тиждень. | Березень | Вчителі-філологи |
14 | Проведення КВК «1 квітня – день сміху!» | Квітень | ЗДВР, класні керівники |
15 | Організація та проведення фестивалю творчості «Хай зірки не гаснуть…» | Травень | ЗДВР, члени Школяди |
16 | Конкурс «Найрозумніший» | Травень | ЗДВР |
3. Морально – етичне виховання
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ)
Мета: оволодіння нормами і правилами моральної поведінки, формування почуттів і переконань, умінь та навичок, спрямованих на формування моральної зрілості особистості; формування та утвердження в учнях природної схильності до добра; розвиток моральних почуттів та етичної культури; оволодіння народною мораллю, етикою, цілісною народною культурою; виховання милосердя, співпереживання.
1 | Свято Першого дзвінка | 01.09.2017 | ЗДВР, класні керівники |
2 | Години спілкування з морально – етичного виховання, спрямовані наформування якостей, від яких залежить культура поведінки; виховання вміння бачити прекрасне та потворне в житті людей; формування культури поведінки | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
3 | Анкетування учнів «Вибір», «Цінності та пріоритети» | Протягом року | Класні керівники |
4 | Організація роботи волонтерського загону. | Протягом року | ЗДВР |
5 | Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами) | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
6 | Акція милосердя до Дня людей похилого віку«Поспішайте робити добро» | Жовтень | члени МЦ |
7 | «Учителеві жовтень усміхається...» - свято до Дня вчителя | Жовтень | члени МЦ |
8 | Посвята в першокласники та старшокласники | Жовтень | ЗДВР, класні керівники 1,8 класів |
9 | Акція «Допоможи ближньому, Привітай ветерана» | Травень | ЗДВР, класні керівники |
10 | Свято останнього дзвоника | Травень | ЗДВР, класні керівники |
11 | Випускний бал | Травень | ЗДВР, класний керівник 11 класу |
4. Правове, превентивне виховання та профілактична робота
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ТА ДО СЕБЕ)
Мета:формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини , забезпечення знання і виконання учнями Законів України; попередження правопорушень, запобігання дитячої бездоглядності, виховання здорового способу життя
1 | Операція «Урок» | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
2 | Операція «Сім’я». Складання актів обстеження житлово-побутових умов сімей категорійних дітей . | До 10.09.2017 | ЗДВР, класні керівники |
3 | Проведення анкетування учнів і батьків з метою вивчення психологічного клімату сім’ї. | Вересень | Класні керівники |
4 | Година спілкування «Про необхідність дотримання внутрішкільного розпорядку» | Початок вересня | Класні керівники |
5 | Провести просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми, гендерної рівності | Вересень-листопад | Класні керівники |
6 | Організація зустрічей з представниками правоохоронних органів з метою попередження правопорушень серед неповнолітніх. | Протягом року | Адміністрація, ЗДВР, класні керівники |
7 | Спланувати роботу у школі разом з іншими дитячими закладами, відділом у справах неповнолітніх, відділом у справах сім’ї та молоді, наркокабінетом, відділом поліції у справах неповнолітніх | Вересень-жовтень | ЗДВР, класні керівники |
8 | Участь в районних дитячих конкурсах з правової тематики | Протягом року | ЗДВР, вчитель правознавства |
9 | Засідання Ради профілактики | Згідно плану | ЗДВР |
10 | Заходи до Дня прав людини | Грудень | Класні керівники, вчитель історії |
11 | Захист учнівських робіт з правової тематики в рамках викладання курсу “Основи правознавства”. | Протягом року | Вчитель правознавства |
12 | Індивідуальне консультування та діагностична робота з дітьми, схильними до правопорушень, та їх батьками, надання допомоги. | Протягом року | Класні керівники, психолог |
13 | Проведення індивідуальних бесід з учнями, схильними до тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв | Протягом року | Класні керівники |
14 | Проведення класних годин на правову тематику | Протягом року | Класні керівники |
15 | Проведення у школі тематичних диспутів, співбесід на правову тематику | Протягом року | ЗДВР |
16 | Проведення годин спілкування за загальною темою ”Профілактика правопорушень. Правова відповідальність неповнолітніх”. | Протягом року | Класні керівники |
17 | Охоплення учнів гуртковою роботою | Протягом року | Класні керівники |
18 | Організація відпочинку дітей під час канікул | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
19 | Моніторинг працевлаштування випускників ліцею | Липень-серпень | Класні керівники |
5. Екологічне, природоохоронне та трудове виховання
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ТА ДО ПРАЦІ)
Мета: виховання в учнів почуття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження; залучення школярів до громадської діяльності, спрямованої на захист оточуючого середовища; виховування в учнів відчуття краси природи, її неповторності. Формування в учнів свідомого ставлення до праці: працелюбства, добросовісності, прагнення до досягнення результатів, прояв ініціативи, творчості, взаємодопомоги, створення умов для розуміння учнями ролі праці в житті, готовності до трудової діяльності
1 | Проведення цільових екскурсій та прогулянок до лісу, річки «Я – часточка природи» | Протягом року | Класні керівники |
2 | Акція «Зелений дім» (озеленення школи) | Вересень-жовтень | Учні ліцею, класні керівники |
3 | Організація чергування учнів по школі. Складання графіка чергування | Вересень, протягом року | Адміністрація, класні керівники |
4 | Трудові десанти «Школа – мій дім, а я - господар в нім» | Протягом року | Класні керівники |
5 | Розподіл суспільно-корисної праці для кожного учня, враховуючи індивідуальні здібності | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
6 | Участь у виставці «Щедрість рідної землі» | Жовтень | ЗДВР, класні керівники |
7 | Проведення операції «Листя» (трудовий десант) | Жовтень-листопад | Класні керівники |
8 | Трудові десанти по впорядкуванню братської могили, території школи | Протягом року | Класні керівники |
9 | Проведення тематичних класних годин на екологічну тематику | Протягом року | Класні керівники |
10 | Акція «Замість ялинки – новорічний букет» | Грудень | ЗДВР, вчитель трудового виховання |
11 | Участь у конкурсі екологічних бригад | Грудень | ЗДВР, члени екологічної бригади |
12 | Заходи до Дня Землі та Всеукраїнського дня благоустрою. | Квітень, травень | Класні керівники, вчитель екології |
13 | Екологічна акція «Затишок» (благоустрій території школи) | Протягом року | Класні керівники |
14 | Організація екологічного двомісячника | Квітень, травень | ЗДВР, вчитель географії, біології, класні керівники |
6. Фізичне виховання. Заходи з охорони життя та здоров’я учнів.
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ)
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості, мотивація здорового способу життя; виховання відповідального ставлення до власного здоров'я, забезпечення фізичного розвитку особистості, зміцнення здоров’я, виховання вольових рис, гармонії
1 | Місячник безпеки дорожнього руху: «Увага! Діти на дорозі». Проведення годин спілкування з попередження дорожньо - транспортного травматизму. | Вересень, березень | Класні керівники, вчитель з охорони здоровꞌя |
2 | Єдиний урок з Правил дорожнього руху | 01.09.2017 | Класні керівники |
3 | Провести по класах заходи по запобіганню паління, алкоголізму, наркоманії серед учнів | Протягом року | Класні керівники |
4 | Провести заходи із протипожежної безпеки | Протягом року | Класні керівники |
5 | Провести поглиблений профілактичний огляд дітей | Жовтень | Медсестра |
6 | Взяти участь у проведенні Дня фізкультурника | Вересень | Класні керівники, вчитель фізкультури |
7 | Спортивні сезонні ігри | Протягом року | Вчитель фізкультури |
8 | Участь учнів у районних змаганнях з різних видів спорту | Протягом року | Вчитель фізкультури |
9 | Проводити заняттяіз статевого виховання із залученням спеціалістів з районної лікарні та РЦСССМ | Протягом року | Медсестра, ЗДВР, класні керівники |
10 | Класні години про формування здорового способу життя: | Протягом року | Класні керівники, медсестра, вчитель ОБЖ |
11 | Взяти участь у відзначенні Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом | Грудень | ЗДВР |
12 | Районні змагання ЮІР, ДЮП | Березень, квітень | ЗДВР, члени команд |
13 | Проводити дні антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди | Протягом року | ЗДВР, класні керівники, члени волонтерської групи |
14 | Організація та проведення малої літньої шкільної спартакіади | Травень | ЗДВР, вчитель фізкультури |
15 | Посилити роз’яснювальну роботу серед учнів по запобіганню захворювань на СНІД, залучати до неї фахівців | Протягом року | ЗДВР, члени МЦ, члени волонтерської групи |
16 | Участь у районному конкурсі «Молодь обирає здоров’я” | Згідно графіка | ЗДВР |
17 | Проведення Дня цивільної оборони у школі із залученням працівників МНС | Квітень | Вчитель «Захисту Вітчизни» |
7. ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ, ДО СВОГО МАЙБУТНЬОГО)
Мета: виховання відповідального ставлення до навчання;вміння використовувати отримані знання в житті;розвиток інтересу до навчальних предметів;розумне використання вільного часу.
1 | Проведення класними керівниками заходів з профорієнтації | Протягом року | Класні керівники |
2 | Провести бесіди та години спілкування: «Моє місце у суспільстві»; «Я хочу реалізуватися в житті»; «Я і кар’єра: як не схибити»; «Як обрати свій шлях у житті?»; «Яка професія найкраща?»; «Що чекає на мене за порогом школи?» із залученням представників центру зайнятості | Протягом року | Класні керівники, ЗДВР |
3 | Зустрічі з представниками різних професій з метою профорієнтації | Протягом року | Класні керівники |
4 | Збір інформації про попереднє працевлаштування учнів | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
5 | Екскурсії до вищих навчальних закладів м. Харкова | Протягом року | Класні керівники, ЗДВР |
6 | Участь у ярмарку професій, співпраця з територіальним центром зайнятості населення | Протягом року | ЗДВР, класні керівники |
7 | Моніторинг працевлаштування випускників | Липень-серпень | Класні керівники |
8 | Проведення предметних тижнів і запланованих заходів | ІІ семестр | Вчителі-предметники |
9 | Провести анкетування учнів «Все про професії», тестування на професійну придатність | Вересень, жовтень | Класні керівники |
8. РОДИННО-СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ
(ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО РОДИНИ)
Мета: формування особистої культури кожного учня на основі засвоєння загальнолюдських і національних цінностей;сприяти розумінню учнями важливої ролі сім’ї в житті суспільства; виховання учнів на основі етнопедагогіки.
1 | Провести загальні збори учнівського, педагогічного, батьківського колективів | Вересень | Класні керівники |
2 | Розробити пам’ятку для батьків з попередження дитячого травматизму | Вересень | ЗДВР, класні керівники |
3 | Збір класними керівниками інформації про сім’ї учнів, анкетування «Моя сім’я» | Вересень | Класні керівники |
4 | Провести години спілкування, спрямовані на родинно-сімейне виховання: «Родина, родина від батька до сина…»; «Моя родина – частинка України»; «Мій родовід»; «Хто я є? Яке моє коріння?»; «Моральні принципи нашої родини»,«Сімейна етика та культура»;«Одної крові і одного роду» | Протягом року | Класні керівники |
5 | Проводити батьківський лекторій із участю представників соціальних служб, центру зайнятості населення | Згідно плану | ЗДВР, класні керівники |
6 | Проводити батьківські збори, на які виносити питання життя та діяльності школи, навчання та виховання | Згідно плану | Класні керівники |
7 | Проведення свята до Дня матері | Травень | ЗДВР, члени МЦ |
4.4. Організація спільної діяльності сім'ї та школи.
Головне завдання педагогічного колективу – залучити батьків до загального виховного процесу, використовуючи їх творчі можливості у позакласній роботі з класним колективом та індивідуальній роботі з учнями.
Основні напрямки роботи з батьками:
· участь батьків у роботі школи;
· робота батьківських комітетів класів;
· проведення класних зборів, загальних зборів учнівського, учительського та батьківського колективу;
· особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками;
· консультації для батьків, учителів, громадськості.
Основні завдання роботи з батьками:
· забезпечення духовної єдності поколінь;
· забезпечення єдиних педагогічних вимог до виховання особистості дитини;
· включення дитини в спільну роботу з дорослими;
· виховання поваги до школи, батьків, вчителів, однокласників.
Діагностика реалізації заходів передбачає вивчення ставлення батьків до педагогічного процесу, конфліктності в системі “сім'я – школа”, наявності та ефективності спільної діяльності дітей та дорослих, школи та сім'ї.
Прогнозуючим результатом цієї діяльності є ефективність системи спільної діяльності сім'ї та школи в педагогічному процесі, зменшення конфліктних ситуацій в навчально-виховному процесі.
№ з/п | Зміст та завдання заходів | Термін виконання | Відповідальний |
1. | Провести консультації з батьками з питань адаптації учнів 1,5 класів під час навчання в школі. | Серпень – вересень | Класні керівники |
2. | Встановити батьківський день для проведення індивідуальних бесід та консультацій – п'ятниця кожного тижня. | Постійно | Класні керівники |
3. | Регулярно проводити батьківські збори в класах, спланувати їх роботу. | Протягом року | Класні керівники |
4. | Залучати батьків до співпраці в напрямку виховання молоді. | Постійно | Класні керівники |
5. | Призначити для батьків день зустрічі з вчителями і адміністрацією школи. | Протягом року | |
6. | Вивчити родини учнів, з'ясувати характер впливу батьків на дітей, роль батьків у вихованні дитини. | Вересень | Класні керівники |
7. | Залучати батьків школи до участі в загальношкільних та класних позаурочних заходах, проведення творчих звітів, зустрічей, навчання активу школи. | Постійно | Класні керівники |
8. | Проводити консультації для батьків за результатами діагностичних та психологічних досліджень. | Постійно | Класні керівники |
9. | Провести загальношкільні збори педагогічного, батьківського та учнівського колективів з питань поновлення складу Ради школи. | Згідно плану роботи | Адміністрація, класні керівники |
Коментарi